نقاش باشی

یه چند تا نمونه کاره،همین.

نقاش باشی

یه چند تا نمونه کاره،همین.

ستاد اقامه نماز

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۵۸ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم.

ستاد اقامه نماز
به لطف خدا کارهایم برای ستاد اقامه ی نماز به پایان رسید و به زودی به چاپ می رسد.


  • نقاش باشی

نقد ها  (۷)

سلام.
با مطلبی در مورد امام هادی و یک کلیپ به روزیم و منتظر جملات زیبای شما هستیم...

ممنون میشم اگه سر بزنید...

یا علی مدد

التماس دعا
  • عرفان اقوامی
  • به نام او که بی او هیچ 
    سلام بر شما دوست عزیز و گرامی!
    دانلود نواهای مذهبی در پارسی سمپاد:
    منتظر حضورتان هستیم 
    نظر یادتان نرود
    یا حق
    سلام عزیزم همه جا ما در زیر سایه شماییم...
    پاسخ:
    سلام. شما بزرگواری. خیرمقدم!

    غالباً آن گذری که خطرش بیشتر است
    می شود قسمت آنکه جگرش بیشتر است

    ارزش عبد در افتادن در سجاده است
    سنگ فرش حرم دوست زرش بیشتر است

    خانه ای هست در اینجا که کریم اند همه
    سر این کوچه اگر رهگذرش بیشتر است

    دل ما سوخت در این راه ولی ارزش داشت
    هر که این گونه نباشد ضررش بیشتر است

    بی سبب نیست که آواره ی هر دشت شدیم
    هر که عاشق شود اصلاً سفرش بیشتر است

    هر گدایی برسد لطف که دارد امّا
    به گدایان برادر نظرش بیشتر است

    گرچه گفتند خدیجه است ولی ما دیدیم
    در جمالش که جلال پدرش بیشتر است

    وسعت روح بدن را به بلا می گیرد
    غیر زینب چه کسی درد سرش بیشتر است؟

    "علی اکبر لطیفیان"
     
    پاسخ:
    خیلی زیبا بود. استفاده شد.

    خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت
    از فکر اینکه قد نکشیدم دلم گرفت

    از فکر اینکه بال و پری داشتم ولی
    بالاتر از خودم نپریدم دلم گرفت

    از اینکه با تمام پس انداز عمر خود
    حتی ستاره ای نخریدم دلم گرفت

    کم کم به سطح آینه برف می نشست
    دستی بر آن سپید کشیدم دلم گرفت

    دنبال کودکی که در آن سوی برف بود
    رفتم ولی به او نرسیدم دلم گرفت

    نقاشی ام تمام شد و زنگ خانه خورد
    من هیچ خانه ای نکشیدم دلم گرفت

    شاعر کنار جو گذر عمر دید و من
    خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت

    سید مهدی نقبایی

  • بنی الزهرا(س) ...
  • با سلام با سه مطلب بروزیم
    +یوم الحسرت
    + واجب همیشگی
    +به نام مادرم زهرا(س)
    منتظر شما و نظراتون هستیم
    ------------------------------------
    خواهر منو اشتباهی پیوند زدی!
    دختر بچه hamehoo.blogfa.comهست.
    شما به وبلاگ بانو پیوند زدی!
    پاسخ:
    ئه!
    باشه اصلاح می کنم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی